Saturday, 30 April 2011

SRI Al-Amin

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak pentadbir Sekolah Rendah Islam Al-Amin kerana menjemput saya sebagai penjaga kepada anak saya ke Program Muzakarah Guru-Pentadbir-Ibu Bapa/Penjaga pada 27hb April 2011 (Rabu Mlm Khamis) yang lalu.

Banyak juga komentar yang diberikan untuk penambahbaikan supaya SRI Al-Amin dapat terus berkembang baik dan terpilih sebagai pusat pendidikan pilihan ibu bapa/penjaga berbanding sekolah lain.

Saya yakin dengan sokongan ibu bapa, prestasi SRI Al-Amin dapat terus berkembang maju. Saya memohon maaf jika tertalu banyak bertanya dan bercakap. Segala-galanya kerana sayangnya saya kepada semua khususnya para pelajar. Saya tidak mahu dipertanggungjawab oleh Allah S.W.T satu hari nanti kerana kegagalan saya dalam memikul amanah ini.

No comments:

Post a Comment